Headlines News :
Home » » CINTA UNTUK MU

CINTA UNTUK MU

Written By Unknown on 6 Maret 2015 | 6.3.15

ilustrasi/goglee
























Aku mencintai mu,
seada diri mu tiada yang lain
nama mu indah terpahat di dalam


Aku mencintai mu..
bersama kerinduan tiada bertepi
dari pagi yang indah hingga malam
yang nyaman tiada terhitung rindu ini
hati ku..
Aku mencintai mu,
dari segala kelebihan mu
dan dari segala kekurangan mu

Aku mencintai mu,
tiada yang dapat ku persembahkan
tiada kata seindah rembulan malam
tiada kata seindah terbitnya mentari..

Aku cintai mu,
Dengan sepenuh hati ku,
namun aku ingin Kau,
menjadi milik ku abadi..

kerana aku mencintai mu dengan,
hati yang paling iklas..hanya pada mu sayang!
kerana ku tahu,

Mencintai Itu Bukan Bererti Memiliki..
Dan Semoga cinta ku akan setia hanya pada mu..
Karya: Step Pigai
Surabaya; 06/03/2015
Share this article :

0 komentar:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

make an animated gif

Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Bintang Kejora

Bintang Kejora

Mau Ikutan? Klik Join

 
Support : Creating Website | WEST PAPUA | WEST PAPUA
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2013. GORESAN ANAK RANTAUAN - All Rights Reserved
Template Design by NP_Muye Published by GORESAN ANAK RANTAUAN